Była mistrzyni świata kobiet i angielska legenda wrestlingu Jamie Hayter dołącza do ekipy AEW: Fight Forever! DLC Hayter's Gunna Game zawiera również 5 nowych utworów muzycznych premium! Zawartość ta jest częścią przepustki Season Pass 3, która obejmuje: troje dodatkowych zawodników, nową plażową mapę, 33 zupełnie nowe ruchy, 42 nowe skórki i opcje ubioru oraz 11 nowych utworów muzycznych.