Adventure Time: Secret of the Nameless Brytanii
To gry, w wersji Demand obsługuje angielski, francuski, hiszpański , włoski, niemiecki i portugalski Napisy . Która godzina ? Nadszedł czas, aby dołączyć Finn (ludzkiego ) i jego najlepszy bro Jake (kształt przesunięcie psa ) na oryginalnym heroicznej przygody tajemniczego Bezimiennego Brytanii. Idź na epickich questów , rozwiązywać łamigłówki i odkryć ukryte tajemnice , badając nowe królestwo stworzone wyłącznie na potrzeby gry wideo.