Additional Scenario & BGM Set 2 "Battle for the Legendary Hot Springs"
Uwaga: Ta zawartość wchodzi w skład „SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass”. Prosimy uważać, aby nie dokonać niepotrzebnych zakupów. W skład zestawu wchodzi następująca zawartość dodatkowa: Additional Scenario & BGM Set 2 „Battle for the Legendary Hot Springs” ■Omówienie scenariusza Shikanosuke i Magoichi pędzą przez pole bitwy, szukając najlepszych gorących źródeł. Przemykaj wśród walczących i przekonaj się, kto pierwszy weźmie kąpiel! ■Jak skorzystać ze scenariusza W My Castle w „Musou Mode” wybierz „March” – „DLC”. ■Jak skorzystać z muzyki (BGM) Po ukończeniu scenariusza możesz posłuchać muzyki z poziomu „Vault” – „Music Theater” lub ustawić ją jako muzykę bitewną, korzystając z opcji „Settings” – „Change Music” w menu „Preparing for Battle”. Uwaga: Dodatkowe scenariusze stają się dostępne w połowie pierwszego rozdziału Nobunaga's Path.