Added Bonus, Original Event
Do gry zostaną dołączone oficjalne dodatkowe wydarzenia. ▼Jak używać W menu edycji wydarzeń (ang. „EDIT EVENTS”) należy wybrać opcję tworzenia lub zmiany wydarzenia (ang. „Create Event/Change Event”), po czym wybrać opcję skopiowania próbnego wydarzenia (ang. „Copy Sample Event”) i wybrać jeden z wymienionych powyżej scenariuszy. Po wykonaniu tej czynności będzie możliwe dołączenie tych scenariuszy do głównego wątku gry za pomocą funkcji ograniczeń wydarzenia (ang. „Restrict Event”). Aby zmienić szczegóły, należy użyć opcji zmiany wydarzenia (ang. „Change Event”). *W scenariuszu „Keepsake of the Conqueror” występują oficerowie z oryginalnego zestawu. Jeśli chcecie, żeby jakiś oficer pojawił się w głównym wątku, przed rozegraniem tego scenariusza należy wybrać oficera z oryginalnego zestawu i zarejestrować za pomocą funkcji zmiany wydarzenia (ang. „Change Event”) w menu „Character 4”.