Sortuj, układaj i organizuj artykuły gospodarstwa domowego w grze A Little to the Left: Cupboards & Drawers. Sprzątaj w szafkach i tajnych schowkach w pełnych uroczych ilustracji i niespodzianek nowych scenariuszach z 25 wspaniałymi łamigłówkami o motywach szafek i szuflad.