ONE PIECE BURNING BLOOD - Rob Lucci (character)
Rob Lucci dołącza do walki w ONE PIECE BURNING BLOOD! Używaj niszczycielskiej mocy diabelskiego owocu zoan, aby pokonać nawet najgroźniejszych przeciwników. Wymagana sprzedawana osobno gra ONE PIECE BURNING BLOOD.