8500 (+ dodatkowych 3500) szt. złota
Zanim ruszysz w pole, odpowiednio się przygotuj, by wygrać. Kup ten pakiet, by otrzymać 8500 (+ dodatkowych 3500) szt. złota, które możesz wydać na czołgi premium, wykwalifikowanych dowódców, dni konta premium i nie tylko.