850 szt. złota
Skorzystaj ze złota i wyrychtuj się do walki! Kup ten pakiet, by otrzymać 850 szt. złota, które możesz wydać na czołgi premium, wykwalifikowanych dowódców, dni konta premium i nie tylko.