700 (+30 dni codziennego dopalenia) platyny
Kup codzienne dopalenie, aby natychmiast odebrać 700 platyny i potroić ilość platyny otrzymywaną w ramach codziennych nagród przez kolejne 30 dni! Platyna to waluta premium w grze Idle Champions. Platyny można użyć do kupowania czempionów, chowańców, mikstur i przedmiotów kosmetycznych takich jak skórki w sklepie gry!