5600 Kryształów Czasu
Zapewnia 4000 Kryształów Czasu oraz 1600 bonusowych Kryształów Czasu. Kryształy Czasu pozwalają na zakup artykułów wpływających na wygląd postaci, takich jak skórki, wyposażenie i o wiele więcej!