5100 (+ dodatkowych 1400) szt. złota
W bitwie ogranicza Cię tylko wybrane przez Ciebie wyposażenie. Kup ten pakiet, by otrzymać 5100 (+ dodatkowych 1400) szt. złota, które możesz wydać na czołgi premium, wykwalifikowanych dowódców, dni konta premium i nie tylko.