3on3 FreeStyle – Ultimate Point Bundle
Pakiet o najwyższej wartości! Ten ekskluzywny Pakiet Punktów Ostatecznych zawiera aż 900 punktów wraz z rzadkimi prestiżowymi przedmiotami, które mogą przyspieszyć rozwój Twojej postaci szybciej niż kiedykolwiek wcześniej! Nie pozwól, aby ta jednorazowa okazja ominęła Cię! Ten ekskluzywny pakiet obejmuje: - 900 punktów - Intensywny Podręcznik x1 - Pakiet kart platynowych do wyboru x10 **W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać. **Przedmioty z tego pakietu są wysyłane na Twoją skrzynkę wiadomości natychmiast po zakupie.