3on3 FreeStyle – Premium Point Bundle
Ten wyjątkowy Pakiet Punktów Premium zawiera 330 punktów i prestiżowe przedmioty, które pomogą Ci szybko rozwinąć swoją ulubioną postać! Nie przegap tej jednorazowej oferty! Ten ekskluzywny pakiet obejmuje: - 330 punktów - Intensywna nuta x5 - Losowy Pakiet Platynowych Kart x10 **W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać. **Przedmioty z tego pakietu są wysyłane na Twoją skrzynkę wiadomości natychmiast po zakupie.