3on3 FreeStyle - Ox Queen Character Pack
Ox Queen, wielkie nazwisko w społeczności internetowej, pojawiła się na dworze FS! Wkrótce dołączysz do jej fanów z jej perwersyjnym urokiem i kreatywnymi umiejętnościami na Dworze! Pakiet ten zawiera: - Postać - Królowa Wół - Bilet na złotą kartę x5 *W przypadku zakupu nie będzie można kupić Legendarnego Pakietu Wół Królowej lub Intensywnego Pakietu Wół Królowej. *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do skrzynki wiadomości. *Jeśli posiadasz przepustkę postaci, Ox Queen jest wymieniana na 50 punktów po otwarciu pakietu.