3on3 FreeStyle - Noah Character Pack
Noah, zdolny i godny zaufania lekarz za dnia, ale urocza imprezowiczka ubrana w namiętną czerwoną sukienkę wieczorem, jest pewną siebie nowoczesną damą. Jej towarzyskość i chęć stawiania czoła nowym i trudnym rzeczom mają ogromny wpływ na jej kolegów z drużyny i prowadzą ich do zwycięstwa. Szczególnie Noah ma zestaw umiejętności do wyboru i może zmienić swój styl gry na trzy różne sposoby. Może być solidnym napastnikiem pod koszem, kibicem wykonującym szybkie podanie lub niezawodnym środkowym strzelcem. Teraz przyjdź zagrać Noego z różnymi umiejętnościami! Pakiet zawiera: - Postać - Noe - Bilet Złotej Paczki * 5 *W przypadku zakupu nie będzie można kupić Pakietu Wydajnego Noego ani Pakietu Legendarnego Noego. *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać.