3on3 FreeStyle - Howl Character Pack
Gwiazda streetballu Miami, niepokonany w trybie 1 na 1, Howl wylądował w Nowym Jorku, aby ponownie udowodnić swoją wartość! Zagraj teraz, aby zobaczyć, jak dominuje na już mocno rozgrzanym korcie FS! Pakiet ten zawiera: - Postać - Wycie - Bilet na złotą kartę x5 *W przypadku zakupu nie będzie można kupić Howl Legendary Pack ani Howl Intensive Pack. *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do skrzynki wiadomości. *Jeśli posiadasz przepustkę postaci, Howl zostanie zamienione na 50 punktów po otwarciu pakietu.