3on3 FreeStyle – Genesa Character Pack
Poznaj Genesę, wysokowydajnego Androida z esencją technologii Nomed! Poznaj wszechstronność Genesy w zakresie pozycji gardy i napastnika dzięki systemowi przełączania trybów! Pakiet ten obejmuje: - Charakter - Geneza - Bilet na złotą kartę x5 *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe/jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie Paczka trafia do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli posiadasz przepustkę postaci, Genesa zostanie wymieniona na 50 punktów po otwarciu pakietu.