3on3 FreeStyle – Clara Challenge Camp
Otrzymaj natychmiastowy zwrot po zakupie i odblokuj misję wyzwania! Ten pakiet zawiera: - Bilet do obozu wyzwań - 270 punktów *Okres wydarzenia obozu wyzwań to 23.10 ~ 3.12 23:59 czasu PST. DLC do obozu wyzwań jest w sprzedaży od 23.10 ~ 20.11 23:59 czasu PST *Jeśli kupiłeś pakiet, nie możesz go zwrócić, ponieważ zawiera jednorazowe przedmioty w grze, których nie można odzyskać. Po zakupie pakiet trafia do skrzynki wiadomości. Jeśli wcześniej kupiłeś pakiet postaci Clara, postać w obozie wyzwań daje 50 punktów zwrotu. (Działa odwrotnie)