3on3 FreeStyle - Chloe Character Pack
Przedstawiamy kolejną uczennicę, tym razem z odrobiną ciemnej strony! ale jej osobowość może stać się genialna w sądzie! Znakomity w robieniu okazji przy odbiciu piłki z odskokiem i tworzeniem miejsca na szybki rzut z wyskoku! Wskocz teraz, aby zobaczyć, co może zrobić! Pakiet ten zawiera: - Postać - Chloe - Bilet na złotą kartę x5 *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać. *Jeśli posiadasz przepustkę postaci, Chloe jest wymieniana na 50 punktów po otwarciu pakietu.