2500 Kryształów Czasu
Zapewnia 2000 Kryształów Czasu oraz 500 bonusowych Kryształów Czasu. Kryształy Czasu pozwalają na zakup artykułów wpływających na wygląd postaci, takich jak skórki, wyposażenie i o wiele więcej!