12500 Gleamium - Skrzynka Gleamium MultiVersus
Pakiety Gleamium MultiVersus oferują pięć różnych ilości Gleamium do kupienia do użytku w grze. Skrzynka Gleamium oferuje ci 12 500 szt. Gleamium.