1190 (+ dodatkowych 60) szt. złota
Wyrusz do bitwy wyposażony i gotowy na wszystko. Kup ten pakiet i otrzymaj 1190 (+ dodatkowych 60) szt. złota, które możesz wydać na czołgi premium, wyspecjalizowany sprzęt eksploatacyjny, jak np. Powiększony zestaw medyczny i nie tylko.