1150 Kryształów Czasu
Zapewnia 1000 Kryształów Czasu oraz 150 bonusowych Kryształów Czasu. Kryształy Czasu pozwalają na zakup artykułów wpływających na wygląd postaci, takich jak skórki, wyposażenie i o wiele więcej!