1000 starożytnych monet – ukryty skarb pradawnych
Ukryty skarb pradawnych zawiera 1000 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium. Piracie, nadszedł czas, byś ozdobił swój statek barwami godnymi twojej reputacji.