Grim Legends Bundle
Wkrocz do magicznej krainy pełnej mrocznych lasów, zakazanych świątyń i opuszczonych zamków, aby uratować swoją siostrę bliźniaczkę. Kontynuuj sagę w Orlim Królestwie, w którym tajemnicza choroba wywołana czarną magią zagraża życiu królowej i jej nowonarodzonego dziecka. Świat Grim Legends czeka na ciebie!