Emily Wants to Play Too
Emily Wants to Play Too to gra typu survival horror, która dostarcza świetnej zabawy podczas rozgrywki i potrafi nieźle wystraszyć. Jest dużo bardziej rozbudowana niż oryginalna gra – nowe postacie, nowe zabawy, lepsza grafika i mnóstwo nowych rzeczy, które wystraszą cię na śmierć! Jest piątek, godzina 7 wieczorem, a ty dostarczasz zamówienia. Twoim następnym przystankiem jest laboratorium kryminalistyczne. Nie wiesz jednak, że niedawno przywieziono tu trzy bardzo dziwne lalki do przebadania i zmagazynowania. To nie są zwykłe lalki – potrafią myśleć na swój sposób. Lalki mają coś do zrobienia i zbierają nowych towarzyszy. Jesteś tu tylko po to, żeby dostarczyć kanapki, ale lalki nie mogą pozostawić przy życiu żadnych świadków. Ta noc zaraz stanie się koszmarem. Będzie to jedna z najdziwniejszych i najbardziej przerażających nocy w twoim życiu. Eksploruj biuro, unikaj lalek, unikaj ich towarzyszy i szukaj wyjścia. Emily dołączy do zabawy, zanim skończy się noc, bo Emily też chce się bawić!