Dogos
DOGOS wzbogaca formułę shoot ‘em up o nowoczesne technologie, takie jak grafika 3D i dynamiczna kamera. Gracz może swobodnie poruszać się pomiędzy poszczególnymi scenariuszami w dowolnym kierunku, tak jak w otwartym świecie. Jest to prawdziwy przełom wśród gier tego rodzaju. DOGOS to świeże spojrzenie na gatunek strzelanin i wypełnione akcją przeżycie, która przetestuje twoje umiejętności i zmysły. Rzuć się w wir pełnej wystrzałów i wybuchów walki przy akompaniamencie niesamowicie chwytliwej ścieżki dźwiękowej. Jeżeli masz się za fana dynamicznych, porywających strzelanek, DOGOS jest grą dla ciebie. PRZYGOTUJ SIĘ DO FRENETYCZNEJ WALKI, KTÓRA WYSTAWI TWOJE NERWY NA PRÓBĘ! Fabuła Ziemię najechała nikczemna rasa biomechanicznych istot z kosmosu zwanych Zeetnukami. Garstka ludzi tworzy ruch oporu, ale wkrótce okazuje się, że nie ma on szans w walce z przeciwnikiem o miażdżącej przewadze technologicznej. Ruch oporu postanawia zrealizować ambitny projekt: połączyć myśl techniczną ludzi i kosmitów, aby stworzyć flotę okrętów zdolnych do walki z najeźdźcami. Zeetnukowie odkrywają plan ruchu oporu i przeprowadzają atak z zaskoczenia na bazę, w której powstawały prototypy. Jednak pewien uzdolniony pilot, Desmond Phoenix, uszedł cało z ataku na pokładzie KZ 72 – jednego z opracowanych modeli, który wkrótce zasłynie pod nazwą DOGOS. DOGOS jest historią o tym pilocie i o jego przygodach, które wpłynęły na losy rasy ludzkiej. Cechy gry OTWARTE ŚWIATY 3D Przemierzaj 14 poziomów, które przypominają otwarty świat 3D. Każdy poziom został zaprojektowany z olbrzymią dokładnością i dbałością o szczegóły przy wykorzystaniu niesamowitych tekstur i niezwykle estetycznych modeli. TRYB DYNAMICZNEJ KAMERY Podczas rozgrywki można zmieniać tryb kamery, dzięki czemu gra nabiera zupełnie nowego wymiaru. NIEZLICZENI PRZECIWNICY I POTĘŻNI BOSSOWIE Ogromna różnorodność przeciwników i bossów wymuszają tworzenie coraz to nowych strategii. Świetna zabawa gwarantowana! ZRÓWNOWAŻONA ROZGRYWKA Cztery poziomy trudności przeznaczone dla każdego rodzaju gracza: od nowicjuszy po starych wyjadaczy. OSZAŁAMIAJĄCE EFEKTY GRAFICZNE, NIESAMOWITE DŹWIĘKI I WPADAJĄCE W UCHO MELODIE Porywająca ścieżka dźwiękowa: niesamowita, oryginalna muzyka, zachwycające efekty dźwiękowe, a także oprawa graficzna w najwyższej rozdzielczości. Przygotuj się: ta gra to istna uczta dla zmysłów. PRĘDKOŚĆ ODTWARZANIA GRY WYMAGA BŁYSKAWICZNEGO REFLEKSU Wynosząca 60 klatek na sekundę prędkość odtwarzania w połączeniu z rozdzielczością 1080p sprawiają, że gra przetestuje twoje zmysły i refleks. Walka z kosmitami jest oszałamiająco dynamiczna i pełna dramatyzmu – jeżeli chcesz przetrwać, staraj się nie mrugać. DOSTOSUJ SWOJĄ ROZGRYWKĘ Wybierz statek, jego wygląd i uzbrojenie. Wypróbuj wszystkie opcje dostępne w ustawieniach, aż znajdziesz te, które odpowiadają ci najbardziej.