Fallout 4: Game of the Year Edition
Fallout 4: Game of the Year Edition to obsypana ponad 200 nagrodami dla gry roku gra Fallout 4 od Bethesda Game Studio i komplet sześciu dodatków: Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop i Nuka-World! Jako jedyny ocalały z Krypty 111, tylko ty możesz odbudować pustkowie i zadecydować o jego losie. Dołącz do walczących o wpływy frakcji lub zabaw się w samotnego strzelca – wybór należy tylko do ciebie. Bądź, kim chcesz, dzięki systemowi kreacji postaci S.P.E.C.J.A.Ł.! Setki profitów pozwolą ci stworzyć zarówno wojaka w pancerzu wspomaganym, jak i wygadanego spryciarza, by grać po swojemu. Doświadcz ekscytującej pierwszo- lub trzecioosobowej walki dzięki dynamicznemu systemowi wspomagania celowania Vault-Tec, czyli V.A.T.S., który zapewni ci taktyczną przewagę (i kinową rzeź na ekranie!). Zbieraj, ulepszaj i twórz tysiące przedmiotów dzięki systemowi rzemiosła gry Fallout 4 – broń, pancerze, żywność, a nawet własne osady. Witaj w domu.