JYDGE
Stwórz swojego SYNDZIEGO. Udaj się do Edenbyrgu. Ujdź z życiem. JYDGE, czyli po pylsku SYNDZIA, to prawilnie okrypna strzelanka izometryczna, w której musisz skonstruować cyber-SYNDZIEGO i zwalczać przestępczość w megalopolis Edynbyrg. Stwórz własny styl gry, ulepszając swojego SYNDZIEGO, modyfikując swój karabin Sędzimłot oraz wybierając odpowiednich w danej sytuacji nieustraszonych towarzyszy. – Wybierz cyberimplanty, przedmioty, modyfikacje broni i towarzyszy spośród ponad MILIARDA możliwych konfiguracji. – Wymierzaj Sprawiedlywość ołowianymi pigułkami, rakietami, laserami, prundem i innymi zabójczymi instrumentami prawa. – Zdobywaj się na bohaterskie czyny, aby zdobyć dodatkowe medale i odblokować nowy sprzęt. – Połącz siły ze WSPÓŁ-SYNDZIM w trybie współpracy w sieci lokalnej.