The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR
Potrafisz zdobyć FedExCup na PGA TOUR? Rywalizuj w nowym, oficjalnie licencjonowanym trybie PGA TOUR Career. Graj na słynnych polach, takich jak TPC Boston, TPC Sawgrass i inne. Popisz się swoimi umiejętnościami, biorąc udział w wydarzeniach PGA TOUR, takich jak Shriners Hospitals for Children Open, John Deere Classic i Waste Management Phoenix Open. Przez cały sezon mierz się z rywalami w trybie Career. Podejmij to dodatkowe wyzwanie i obietnicę nagrody.