911 Operator
W 911 OPERATOR wcielasz się w rolę operatora numeru ratunkowego, który musi błyskawicznie reagować na przychodzące zgłoszenia. Twoim zadaniem jest nie tylko odbieranie telefonów, ale również odpowiednia reakcja na sytuację – czasem wystarczy podanie instrukcji pierwszej pomocy, innym razem potrzebna jest interwencja policji, straży pożarnej czy służb medycznych. Pamiętaj, że po drugiej stronie telefonu może być każdy: ojciec umierającej córki, nieobliczalny zamachowiec czy zwykły żartowniś. Czy poradzisz sobie z każdym z nich? GRAJ W DOWOLNYM MIEŚCIE NA ŚWIECIE* Sprawdź dziesiątki tysięcy miast z całego świata. W trybie dowolnym możesz wybrać dowolne miasto, a gra pobierze jego mapę wraz z prawdziwym rozkładem ulic, adresów i infrastruktury służb ratunkowych. Spróbuj również swoich sił w trybie kariery, w którym czeka 6 miast z unikatowymi wydarzeniami – przetrwaj trzęsienie ziemi w San Francisco i ochroń Waszyngton przed zamachami bombowymi. ZARZĄDZAJ ZESPOŁAMI Masz do dyspozycji szereg jednostek policji, straży pożarnej i służb medycznych, które korzystają ze zróżnicowanych pojazdów (od zwykłych karetek po helikoptery), przydatnego ekwipunku (m.in. kamizelki kuloodporne, apteczki czy narzędzia techniczne) i profesjonalnych członków zespołu o różnych umiejętnościach. ŻYCIE LUDZKIE JEST W TWOICH RĘKACH! *** Produkt jest dostępny w językach: angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim, rosyjskim, polskim i chińskim.