FORCED
Forced jest 1-4 osobową grą co-op z domieszką action RPG z zagadkami i elementami taktycznymi. Wcielasz się w rolę niewolnika w najsurowszej szkole gladiatorów, skazany do walk na arenie jako gladiator starający się wywalczyć swoją wolność. Czekają na ciebie zabójcze próby i potężne monstra. Jednak nie bedziesz sam - po twojej stronie stoi Balfus, Przewodnik Dusz, który pomoże ci na twojej drodze do uznania. Co znajdziesz w FORCED? Kampania gladiatora składająca się z 25 aren i 5 bossów Cztery unikalne postacie z 16 unikalnym umiejętnościami do odblokowania Duże przywiązanie do umiejętności gracza, każdy atak może zostać uniknięty, twoim zadaniem jest odkrycie w jaki sposób! Przewodnik Dusz, dodatkowy gracz, który musi być kontrolowany przez wszystkich innych graczy. Pomaga zdobyć przewagę nad przeciwnikami Tryb Areny Przetrwania (więcej trybów wkrótce!) System naznaczeń. Aplikuj naznaczenia na swoich przeciwników aby uzyskać dostęp do specjalnych niszczycielskich ataków od ciebie lub twoich sprzymierzeńców. History Forced został rozpoczęty jak projekt studentów z Uniwersytetu w Kopenhadze. Zrobiony z myślą o rozgrywce co-op, FORCED cechuję kilka unikalnych i innowacyjnych cech, które promują wspólpracę pomiędzy graczami, zostawiających w tyle egoistycznych graczy w krwawiących w piaskach areny.