The Incredible Adventures of Van Helsing
Załóż kapelusz z szerokim rondem, chwyć za broń i ruszaj na niesamowitą przygodę do Borgovii – świata w klimacie gotyckiego noir, gdzie szaleni naukowcy chcą zburzyć chwiejny pokój pomiędzy potworami a śmiertelnikami. Wciel się w niepokonanego łowcę potworów Van Helsinga i ocal Borgovię w towarzystwie uroczej towarzyszki Lady Katariny (która, swoją drogą, jest duchem). Przemierzaj pełne niebezpieczeństw górskie bezdroża, jak również pokryte sadzą dzielnice mrocznej metropolii wypaczonej przez złowrogie eksperymenty. Uważaj: nigdy nie wiadomo, kto okaże się prawdziwym potworem! Główne Cechy - Niezwykły świat w klimacie gotyckiego noir, pełen potworów, magii i przedziwnych wynalazków. - Wyjątkowa, oryginalna fabuła przyprawiona ironicznym humorem i błyskotliwymi dialogami. - Pasjonujące potyczki z potężnymi wrogami o wielu nadprzyrodzonych umiejętnościach i zdolnościach. - Wybór specjalnych zdolności i umiejętności dla twej niezwykłej towarzyszki. - Szczegółowy system rozwoju bohatera, umożliwiający szeroki wybór umiejętności i zdolności łowieckich. - Natychmiastowe ulepszanie umiejętności dzięki unikalnemu systemowi dopalaczy. - Zgłębianie mistycznych tajników alchemii i tworzenie potężnych artefaktów. - Rozbudowa własnej kryjówki, w tym zastawianie pułapek na hordy chcących spustoszyć ją poczwar. - Szansa na tytuł największego pogromcy potworów podczas wspólnych łowów – nawet do czterech graczy w trybie współpracy.