Pure Farming 2018 Digital Deluxe Edition
Edycja cyfrowa Deluxe zawiera: - DLC z mapą Niemiec - Landini Rex F - Lindner Geotrac 134ep - Gomselmash Palesse CS-200 - Pakiet specjalnych strojów Poznaj globalny charakter współczesnego rolnictwa w jego najczystszej formie z Pure Farming 2018: Edycja cyfrowa Deluxe. Powiększ swoją grę o mapę Niemiec z charakterystycznymi dla tego regionu gałęziami rolnictwa, takimi jak uprawa rzepaku czy hodowla owiec. Uzyskaj dostęp do trzech dodatkowych wysoko wyspecjalizowanych maszyn i odbierz cztery specjalne stroje dla swojej postaci w grze. Ruszaj w świat i rozwijaj swoje rolnicze imperium na czterech kontynentach!