Absolute Drift: Zen Edition
To doświadczenie jazdy nie ma sobie równych – podróż od praktykanta do mistrza driftu, w trakcie której doskonalisz swoje umiejętności we wspaniałym, minimalistycznym świecie. Podróżuj z lotnisk i doków do unoszących się w przestrzeni metropolii, w poszukiwaniu nowych samochodów i coraz większych wyzwań. Odpręż się, słuchając ponad 3-godzinnego nagrania muzyki elektronicznej stworzonej przez C41 i Nyte. Przezwyciężaj swoje ograniczenia na torach do driftu oraz trudno dostępnych górskich drogach i odblokowuj trofea oraz elitarne wydarzenia odbywające się o północy. Trenuj drift obok najlepszych graczy na świecie, korzystając z nagrań ich rozgrywek lub udoskonalaj swoje umiejętności, starając się pobić swój własny rekord. Twoje umiejętności jazdy będą poddawane próbom na każdym kroku, aż w końcu zostaniesz mistrzem driftu.