Rise & Shine
Zabijaj szybko, myśl szybciej. Rise i Shine są prawdziwym "myślącym pistoletem", który łączy w sobie elementy zręcznych strzelców, piekieł kul i zagadek aby stworzyć nową mieszankę strategii. Przełączaj między możliwościami Shina, by zobaczyć, co mogą zrobić kule. Prowadź pociski przez zawiłe labirynty, elektryzuj uszkodzony sprzęt do odkrywania nowych ścieżek i żągluj 8-bitowym owocem, bo dlaczego nie? Przygotuj się na Start. Nie pozwól, by ogłupiły Cię słodkie postaci(e), ratowanie Gamearth nie będzie łatwe. Przygotuj się na strzelanie gradami pocisków i unikaj niewidzialnych pułapek, gdy walczysz, aby zapobiec zniszczeniu Gamearth. Będziesz musiał oddać wszystko co masz, aby pozostać żywym w obliczu śmiertelnej armady robotów, ogromnych kół śmierci i (oczywiście) "mózgogłodnych" zombie. Nie przejdziesz przez to w jednym kawałku, dzieciaku. Szczegół następnego poziomu. Wejdź do świata, w którym każdy poziom to pojedyńcze, nieskończone dzieło sztuki. Każdy poziom składa się z ręcznie rysowanych ilustracji złożonych z wielu warstw, więc każdy krok do przodu jest nowy; żadnych powtarzających się elementów. Ta drobiazgowa dbałość o szczegóły pozwala na to, by każdy obraz przepływał płynnie od jednego do następnego, jakość jakiej sobie życzysz na swoim 20. starcie.