Funk of Titans
Funk of Titans jest łatwą, wciągajacą i zabawną grą platformową. Gracz wcieli się w syna Zeusa o imieniu Perseusz, obrońcy legendarnej muzyki Funk. Perseusz podróżuje po mitycznej Grecji, ryzykuje swoje życie poruszając się po szalonych platformach, zbiera nagrody w postaci winylowych płyt myzyki funk, wygrywa z wrogami, przebiera się w różne kostiumy, ujeżdża legendarnego Pegaza i zwycięża nikczennych myzycznych tytanów muzyki rap, pop i rock w tanecznych bitwach. Funk jest muzyką bogów i dlatego zdominuje cały świat!