Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood
Minęły dwa lata od czasu dramatu jaki rozegrał się w Maple Creek. Dla głównej bohaterki, świadka tamtych wydarzeń, minione miesiące, to ciągły pościg za demonicznym pastorem – głównym sprawcą tej tragedii. Ostatni ślad, to doniesienia o niewyjaśnionych zniknięciach ludzi, które prowadzą detektyw na zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych. Co istotne, wszelkie poszlaki wiodą do tajemniczego, nie istniejącego na żadnej mapie, parku Ravenwood...