Abyss: The Wraiths of Eden
Odkryj oraz zbadaj zapomniane podwodne miasto skrywające wiele mrożących krew w żyłach tajemnic. Stań twarzą w twarz z czającymi się w ciemnych zakątkach siłami nadprzyrodzonymi oraz Antycznym złem skrywającym się najgłębszych komorach idyllicznego Eden. Zanurz się w grze aby doświadczyć cudów podziemnego świata na własnej skórze.