Masquerade: The Baubles of Doom
Masquerade to przygodówka osadzona w fantastycznej krainie The Realm, gdzie trwa walka o mityczne Druid Orbs, najpotężniejszą parę piłek w tej części świata. Zza morskich krain przybyli Clowns, armia ponurych maniaków nieugiętych w poszukiwaniu the Orbs. I tak rozpoczął się wielki podbój zwany Great Clown Invasion. Dołącz do Jaxxa, sypiącego mądrościami błazna i jego pięknej a zarazem enigmatycznej partnerki zbrodni, Comedi. Będąc w posiadaniu mapy która wskazuje tajemne miejsce położenia the Orbs, Jaxx i Comedia znajdą się w opałach i zdezerterują z Clown Army. Po pojmaniu Comedi, musisz pomóc Jaxxowi ją odnaleźć i uratować i nie pozwolić żeby mapa wpadła w łapy diabolicznych, złych, bezdusznych i odrażających Clowns!