Digerati Horror Bundle Vol. 2
Pomiot z piekła rodem! Psychopatyczni zabójcy! Istoty nie z tego świata! Wszystko to znajdziesz w tej przyprawiającej o gęsią skórkę kolekcji horrorów! Zestaw zawiera gry Demon Pit, Slayaway Camp: Butcher’s Cut oraz Tamashii. Demon Pit: Walcz na arenie i pokonaj niezliczone fale atakujących demonów w dynamicznym arkadowym FPSie. Jak długo przetrwasz, zanim hordy piekielnych stworów rozerwą cię na strzępy i posiądą twoją duszę? Slayaway Camp: Butcher’s Cut: Krwawa i przepełniona czarnym humorem gra logiczna będąca hołdem dla horrorów z lat 80-tych, w której gracz wciela się w postać ogarniętego żądzą zemsty psychopatycznego Skullface'a. Tamashii: Przerażające połączenie platformówki, gry logicznej i budzącego grozę horroru. Akcja gry toczy się w wykoślawionym świecie inspirowanym mrocznymi japońskimi grami z późnych lat 80-tych i lat 90-tych.