Sin Slayers: Enhanced Edition
Bohaterska Saga w Mrocznym Fantasy Sin Slayers to RPG w stylu rogue obsadzonym w świecie mrocznego fantasy, gdzie Twoje wybory zadecydują, jak bardzo wyzywające będą walki oraz przeciwnicy. Twórz, wyposażaj i prowadź drużynę bohaterów. Każda postać ma swoje własne umiejętności i słabości, tak więc rozważnie zaplanuj strategię walki. Przemierzysz pradawne lasy, cmentarzyska pełne grobów i krypt upadłych wojowników oraz inne miejsca, gdzie nawet najodważniejsi boją się wejść. Walki, pułapki i dziwaczni przeciwnicy… Wszystko i wszyscy chcą odebrać Ci życie, ale nie martw się. Pomiędzy walkami Twoja drużyna może odpocząć przy fontannie lub na przykład w klasztorze, który zostawia swoje drzwi otwarte dla zmęczonych i zranionych. Podróżuj po każdej ścieżce i drodze Doliny, zdobywaj nowe bronie na polu walki lub po ukończeniu zadań, zbieraj składniki na magiczne eliksiry lub na zbroje i amulety. Jeśli nie jesteś w stanie utworzyć jakiegoś przedmiotu, zapytaj o niego kowala w Starym Klasztorze. Najlepsze przedmioty pomogą w walce z najgroźniejszymi potworami.