Kingsway
Kingsway to gra RPG, którą wyróżnia nietypowa mechanika rozgrywki. Gra wygląda bowiem jak prosty system operacyjny, a cała akcja toczy się w oknach dialogowych. Wrogowie i pułapki ukazują się w postaci wyskakujących okienek, swój ekwipunek gracz gromadzi w plecakach przedstawionych jako foldery plików, a zadania przekazywane są w formie wiadomości e-mail. Świat Kingsway jest generowany proceduralnie dla każdej rozgrywki, a śmierć ma charakter permanentny.