Mars Survivor: Complete Edition
Po katastrofie asteroidowej twój statek rakietowy rozbija się na pustkowiach Marsa. Odkrywaj tajemnice planety, opracuj strategię ucieczki i zbuduj schronienie, by się chronić! Cechy: - Zdobądź premiumowe skrzynie zaopatrzenia z mnóstwem złomu, pancerzy, broni i materiałów! - Wykorzystaj dodatkowe 1500 klejnotów - Staw czoła wyzwaniom Marsa - Eksploruj sekrety planety i odnajduj ukryte materiały - Zbuduj schronienie i chroń się przed surowym środowiskiem Marsa! - Broń się przed inwazjami obcych i odkrywaj tajemnice stworzeń z Marsa! - Zbieraj tlen i niezbędne materiały z wraków starych rakiet, by przetrwać - Opracuj strategię misji ucieczki i zapewnij sobie powrót na Ziemię! - Otwieraj epickie skrzynki łupów, aby wymieniać lub ulepszać sprzęt Wybieraj się na niebezpieczne wyprawy, by zdobywać informacje i zasoby. Odpieraj hordy obcych stworzeń i ratuj innych ocalałych. Wykorzystaj ich umiejętności i wiedzę, by bronić swojej bazy przed potężnym atakiem wroga! Zostań ostatnim ocalałym na Marsie, przemierzaj pustkowia i udowodnij swoje umiejętności przetrwania!