Braveland Trilogy
Braveland Trilogy jest inspirowany old-schoolowymi grami strategicznymi korzystającymi z trybu turowego. Akcja gry ma miejsce w barwnym i starannie zaprojektowanym świecie fantasy. ✓ Bitwy rozgrywane w trybie turowym. ✓ Fabuła toczy się w trzech zróżnicowanych krainach. ✓ Ponad 25 rodzajów oddziałów i istot, od Goblinów i Golemów do Lodowych Strażników. ✓ Emocjonująca walka z bossem pod koniec każdego rozdziału. ✓ Rozwijaj swego bohatera, kształtuj swoją armię. ✓ Różnorodne artefakty, magia gniewu. ✓ Dopracowana, kreskówkowa szata graficzna.