KlabaterStrategiczne
ZACZNIJ OD PASJI DO BIMBRU Kochamy bimber. Nie ma nic lepszego niż dobry alkohol. W Appalachach dobrze o tym wiemy. Bimber mamy we krwi - w przypadku niektórych starych wyjadaczy może nawet dosłownie. Uwielbiamy rozmawiać o bimbrze, robić go, pić go przez cały dzień - i uwielbiamy się nim dzielić! Co ty na to, mój gamingowy przyjacielu? ZDOBĄDŹ KNOW-HOW I TWÓRZ WYŚMIENITE LIKKERY Jaki jest twój ulubiony alkohol? A może wiesz, jak go zrobić? Proces ten jest złożony, ale dzięki naszej wiedzy możemy rzucić na niego trochę światła, jeśli chcesz; odrobina światła księżyca - bimber! - aby przeprowadzić Cię przez procesy fermentacji, destylacji i butelkowania. PROWADŹ SWOJĄ BAZĘ MĄDRZE... I DYSKRETNIE Produkcja alkoholu to czysta zabawa, ale jeśli zarabiasz też pieniądze - to jest sposób na życie. W tym celu trzeba jednak być sprytnym, dobrze zarządzać bazą i nie wkurzać niebieskich chłopców... Staraliśmy się uchwycić życie bimbrownika tak realistycznie, jak to tylko możliwe. Będziesz zarządzać pracownikami, którzy będą wytwarzać i konserwować twój sprzęt, będziesz kupować składniki, odblokowywać technologie, planować dostawy i finanse, upewniając się, że pozostajesz tak dyskretny, jak to tylko możliwe - i decydując, komu zaufać i z kim pracować. Tak właśnie powstała firma Moonshine Inc. Stworzona dla bimbrowników, amatorów, marzycieli i początkujących. Usiądź, uruchom grę, ciesz się tworzeniem i prowadzeniem swojego biznesu i zrelaksuj się... w końcu nic nie jest nielegalne, dopóki nie zostaniesz złapany! Cultist Simulator to gra o apokalipsie i pragnieniach. Graj jako poszukiwacz nieświętych tajemnic w świecie z lat 20., w którym istnieją ukryci bogowie i sekrety historii. Może szukasz wiedzy, władzy, piękna lub zemsty. A może po prostu chcesz zobaczyć kolory ukryte pod powierzchnią świata. W tej narracyjnej grze karcianej typu roguelike to, co znajdziesz, może na zawsze cię odmienić. Każdy wybór, który podejmujesz, nie tylko rozwija narrację – kształtuje ją. Zostań uczonym sztuk niejawnych. Przeszukuj swoje sny w poszukiwaniu rytuałów zmieniających zdrowy rozsądek. Twórz narzędzia i przywołuj duchy. Indoktrynuj niewinnych. Zajmij swoje miejsce jako zwiastun nowej ery. CULTIST SIMULATOR: ANTHOLOGY EDITION zawiera podstawową grę oraz wszystkie dodatki DLC - The DANCER, The PRIEST, The GHOUL i The EXILE - z nowymi dziedzictwami, mechanikami, postaciami, miastami i zakończeniami.