Mad Games Tycoon
PROJEKTUJ – ROZWIJAJ – SPRZEDAWAJ ... i wspinaj się po drabinie sukcesu! W grze Mad Games Tycoon budujesz własne imperium gier. Rozpoczynasz we wczesnych latach 80-tych w małym garażowym studiu, mając niewiele pieniędzy i dysponując ograniczonymi zasobami. Twórz nowe koncepcje gier, zatrudniaj projektantów i wyprodukuj hitową grę, który sprzeda się w milionach egzemplarzy. Badaj nowe technologie, szkol pracowników i buduj nowe, większe obiekty firmowe. Stwórz własne imperium i zdominuj branżę gier!