Little Witch in the Woods (Game Preview)
Prace nad tą grą nadal jeszcze trwają. Może ona wraz z upływem czasu ulec zmianom lub zostać wydana jako ostateczna wersja produktu. Kup tę grę tylko, jeśli nie przeszkadza Ci jej obecny niedokończony stan. „Zagraj w codzienne życie małej czarownicy jako praktykant” W „LUCEREIN ORTU” czarownice mieszkają razem. Zbudowali „Dom Czarownic” w różnych miejscach i wysyłali tam swoje uczennice. Uczennice muszą udać się do jednego z „Domów Czarownic” i pomóc pobliskiej wiosce i wieśniakom. Jeśli pomyślnie ukończysz praktykę, możesz zostać formalną czarownicą. Zostań Czarownicą Uczennicą Ellie i poznaj jej codzienne życie! „Przeżyj różne historie” Zostań główną bohaterką, Ellie, i kontynuuj historię, aby pomyślnie ukończyć praktykę. Praktykuj nauki, których nauczyłeś się w Szkole Czarownic, pomagaj ludziom i uczyń świat lepszym miejscem. Zaprzyjaźnij się z uroczymi postaciami w wiosce i posłuchaj ich wewnętrznej historii. Jeśli możesz być ich najlepszym przyjacielem, być może poznasz ich sekret. „Ciesz się odkrywaniem i czarami” Zbieraj i przetwarzaj materiały, aby tworzyć mikstury! Mikstury są przydatne w rozwiązywaniu problemów. Poznaj tajemniczy świat fantasy. Możesz znaleźć unikalne obszary i spotkać tam urocze stworzenia. Wejdź w interakcję z różnymi stworzeniami i wypełnij informacje w księdze wiedźmy! Znajdź ukryte miejsce! Możesz tam zdobyć specjalne przedmioty lub znaleźć skróty. „Miej spokojne codzienne życie” Rozmawiaj z nowymi przyjaciółmi i poznaj ich gusta. Jeśli dasz im upominek, który odpowiada ich gustowi, szybciej zbliżysz się do znajomych. Wiedźma i kot są historycznie nierozłącznymi partnerami. Komunikuj się z kotami mieszkającymi w różnych miejscach. Każda ich osobowość będzie tak inna, jak wygląd. Jeśli masz fatalne spotkanie z kotem, kot może chcieć spędzić z tobą każdy dzień. Czasami można łowić ryby i cieszyć się spokojem. Relaksujący odpoczynek doda Ci energii na energiczną przygodę następnego dnia."