Gigapocalypse
Jedno z najmilszych wspomnień z dzieciństwa wielu z nas wiąże się z zabawkowymi smokami, które zionęły ogniem, dawały nam poczucie potęgi i niszczyły wszystko wokoło. Dziś też możesz zostać gigantycznym potworem, a jest to możliwe dzięki Gigapocalypse, polegającej na niszczeniu grze 2D w stylu „pixel art”, inspirowanej klasycznymi filmami kaijū, takimi jak „Godzilla” i „King Kong”, oraz słynną zręcznościówką „Rampage”. W Gigapocalypse do wyboru jest szereg gigantycznych bestii pochodzących z ery prehistorycznej, niezbadanych zakątków kosmosu oraz zapomnianych czasów. Każda z nich ma unikalne umiejętności, mutacje oraz rozmaite skórki, które można odblokować wraz z uzyskiwaniem kolejnych poziomów. Rozpocznij swój szał destrukcji i niszcz wszystko na swojej drodze w pięknej i szczegółowo przedstawionej scenerii „pixel art”. Potrafisz sobie wyobrazić olbrzymiego potwora niszczącego miasteczko na Dzikim Zachodzie? Albo walczącego z dzielnymi templariuszami? Gigapocalypse ci w tym pomoże. Uwaga! Paskudni żołnierze, czarodzieje, drony i mechy zrobią wszystko, aby cię powstrzymać! Z każdą próbą twój potwór będzie coraz potężniejszy, a na zakończenie poziomu czeka cię epicka i wymagająca walka z bossem. Wykonuj misje, opiekuj się bestią w minigrach w stylu Tamagotchi, odkrywaj tajemnice, żeby ulepszać potwora i jego „dom”, oraz odblokuj sympatyczne, ale zabójczo groźne zwierzaki, które będą towarzyszyć ci w wędrówce. Gigapocalypse to głośny, punkowy, metalowy, anarchistyczny i uroczy hołd dla klasycznych gier i filmów. To gra, która przemówi do wewnętrznego dziecka w każdym z nas.