Active Neurons 3 - Wonders Of The World
Active Neurons - Wonders of the World jest trzecią i ostatnią częścią serii Active Neurons. W grze należy wykonywać 3 proste kroki: 1) Gromadzić energię 2) Naładować mózg 3) Eksplorować grę Wonders of the World Czy są one jednak takie łatwe? Spróbuj, a dowiesz się wszystkiego! Szukaj właściwej drogi do energii. Unikaj niebezpiecznych przeszkód. Teleportuj się z jednej przestrzeni do drugiej, aby zbliżyć się do celu. Rozwiązuj zadania wymagające pamięci, logicznego myślenia i orientacji w przestrzeni, aby dotrzeć do zablokowanych obszarów. Niszcz, przesuwaj i łącz obiekty na poziomach, aby dostać się do źródeł energii. Główne cechy: - Mnóstwo poziomów; - 20 unikalnych typów mechaniki; - Możliwość łączenia mechaniki; - Ładny minimalistyczny styl z pięknymi efektami graficznymi; - Przyjemny akompaniament muzyczny i dźwiękowy, zwiększający zagłębienie w rozgrywce.